دیدنی های ترکیه
نوشته شده توسط : سیمین

  رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

رافتینگ به معنی قایقرانی در رودخانه وحشی است، برای قایق سواری در رودخانه ای وحشتناک و خروشان می توانید از آنتالیا بهره ببرید، در این تور ترکیه فروردین 94 ابتدا باید موارد لازم را نزد مربیان برجسته ای بیاموزید سپس تجهیزات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد و به ارتفاعات کوهستان سفر می کنیم ، در ساحل رودخانه سوار قایقهای مخصوص می شویم و مسیر رودخانه را به سمت پائین ادامه می دهیم و بعد در ارتفاعات در رودخانه های موجود به ادامه تفریح خود می پردازیم.  قایق های این رودخانه ظرفیت های دو تا ده نفره دارند. در قایق ده نفره یک مربی مخصوص وجود دارد که به طور خصوصی به شما گردشگران تور ترکیه 94 همه چیز را آموزش خواهد داد و در کمال آرامش و امنیت به شما کمک خواهد کرد که قایق سواری خوبی داشته باشید.

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

رافتینگ ورزش مهیجی است که در دنیا طرفداران بیشماری دارد. در مسیر رودخانه  شماگردشگران تور ترکیه فروردین 94 آثار تاریخی و قدیمی بیشماری را خواهید دید و از مشاهده مناظر طبیعت کوهستان بسیار لذت خواهید برد. مسیر رفت و آمد حدودا ۱۴ کیلومتر است که سر شار از هیجان می باشد.

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

میز غذاهای لذیذ در انتظار شما میهمانان تور ترکیه عید 94 می باشد تا بعد از یک ورزش پر تحرک و مهیج با لذت تمام نهار را میل فرمائید .

 

 

پاموک کاله در آنتالیا

پاموکه کاله در زبان ترکی به معنای قلعه پنبه ای است که دارای طبیعتی معجزه آسا و رویایی می باشد. پاموک کاله یکی از جذابترین دیدنیهای تور ترکیه عید 94 و جاذبه های گردشگری آنتالیاست که در استان دنیزلی و در جنوب غربی ترکیه واقع گردیده است. آب سرشار از کریستالهای کلسیم که دمایی حدود ۳۵ درجه سانتی گراد دارند هزاران سال است که از سراشیبی کوه ها به پائین سرازیر است و محل ریزش آن ها به استخرهای گرمی تبدیل شده که هم به علت گرمای آب و هم بخاطر تلالو نور زیبایی خاص و جلوه ای پیدا کرده که نظر مسافران تور ترکیه 94 را به خود جلب می کند. این منطقه به دلیل مسایل درمانی و نیز وجود چشم اندازهای فوق العاده از زمانهای دور شناخته شده بوده است. این آب دارای خواص طبی شگفت انگیز و حاوی اکسیر جوانی می باشد. شناگران هم تفریح می کنند هم از خاصیت درمانی آب بهره می برند.

پاموک کاله در آنتالیا

پاموک کاله در آنتالیا

 در مجاورت این معجزه طبیعی، خرابه های شهر تاریخی هیراپلیس واقع شده است. این شهر از بقایای دوران سلطنت برگامو می باشد. در آنجا شما می توانید از تئاتر قدیمی آپولون، نکرو پلیس که دارای بزرگترین بخش در منطقه ترکیه است و حمام های رومی و دروازه این مکان دیدن فرمایید.

این مکان طبیعی به قدری جذاب است که هر فردی را از گوشه و کنار جهان برای دیدنش به سمت خود می کشد و گردشگران تور ترکیه 94 زیادی را به خود جلب می کند.

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,تفریحات ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: